Här har vi har samlat några av de vanligaste frågorna och svaren på dem. Om du inte hittar svaret på din fråga här är du välkommen att kontakta oss.
Mail: X
Telefon: Y
Vilka betalningsalternativ erbjuder ni?
När du beställer från hellyeahnorrtalje.se kan du välja att betala med kort (Visa/Mastercard/American Express) samt faktura (14 dagar), delbetalning eller direktbetalning.
Kan jag få hjälp att lägga min order?
Självklart, maila X så hjälper vi dig.
Jag har inte fått någon bekräftelse på min order
Säkerställ att mailet inte har hamnat i Skräppost. Om du inte kan hitta det så hör av dig till X så hjälper vi dig.
Var tillverkas era produkter?
XYZ
Erbjuder ni hemleverans?
XXX
Jag har ångrat mitt köp. Kan jag lämna tillbaka varan?
Ja. I enlighet med Lag (2005:59) om distansavtal och avtal utanför affärslokaler har du som kund rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från det att du mottagit dina varor. Varan ska då skickas/lämnas tillbaka i oförändrat skick. Eventuella fraktkostnader och expeditionsavgifter för returförsändelsen står du som kund för.
Vänligen kontakta vår kundtjänst om du vill nyttja ångerrätten så skickar vi en retursedel till dig.
Hur gör jag en retur?
Om du önskar göra en retur, kontakta oss så återkommer vi med instruktioner till dig. Eventuella fraktkostnader och expeditionsavgifter för returförsändelsen står du som kund för.
Vad gäller vid reklamation?
Om du fått hem en vara som visar sig vara defekt eller felaktig vänligen kontakta oss på XXX
Öppet köp och Bytesrätt
Du har normalt 14 dagars ångerrätt på varor du köpt i nätbutiken, i enlighet med distans- och hemförsäljningslagen. Detta innebär att du har rätt att returnera en vara om du inom 14 dagar från att du mottagit varan meddelar oss att du vill utnyttja ångerrätten.
Du får hela köpesumman tillbaka, men leveranskostnaden för returen står du själv som kund för.